Tuesday, 31 July 2012

segmen ayu: saya blogger dari Kedah



tengah sabarnya menunggu waktu berbuka untuk Ramadhan hari yg ke 11 neh..saja jalan2..jengah2 blog kenkawan..terjumpa blog ayu yang nice sgt..hehe dia ada buat segmen ayu:saya blogger dari...
jadik sebab date xlps lagi rasa cam nak join..tapi kena tag membe..hurm..
sbb saya neh blogger baru..xbnyk membe..jadi..nak tag sapa ek..haha.. nak tag peah ohsem lah..hehe jom la peah join ngan aku.. deno pon kalo free jom lah join.. =)
okey..slamat berkenalan ye ayu.. ^_^

9 comments:

  1. hai dear...tq join segmen ayu..tgu ya t ayu updates nama.ayu dah folo sini..salam kenal ;-)

    ReplyDelete
  2. hye salam ramadhan..puasa tak harini?hehe..saya blogger d melaka tp keje kat pjaya..salam kenal dr segmen yang sama

    http://hezrina83.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan..hehe okeyh! nanti saya terjah awk lak ek.. ^_^

      Delete
  3. org penang datang mmbuat kunjungan balas dan follow sini..salam ramadhan

    ReplyDelete
  4. salam....ore kelate datang menyingah yae hehe
    salam ramadhan

    http://sna-aai.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html?zx=4cfc8f65d5981655

    ReplyDelete
  5. singgah sini dari segmen yg sama

    lobaksusue.blogspot.com
    salam kenal

    ReplyDelete