Wednesday 4 July 2012

kamu xpandang saya..saya pon xpandang kamu!

baru cuti sekolah lepas ramai rakan2 skolah kawen..rasa mmg umur skrg adalah masa yg seswai tok kawen..dan mmg jodoh mereka..alhamdulillah~ :D
tp td..yup! baru tadi..sorang membe msg..tanya..kenapa lelaki neh suka sgt tgk perempuan chantek~?
/wahaha okeyh! pendapat saya itu lumrah..as a girl..saya pon suka tgk lelaki hensem+ manis..sapa xska tgk kan..indahnya ciptaan ALLAH..saya dan dia sependapat..bleh ja tima semua tu tp yang sedeynya..bla kita xcukup cantek dimata manusia neh..kadang2 duduk lepak ngan membe yg lebeh cantek dan menawan..laki neh datang sembang ngan si cantek tu ja..wallah~ kita neh tegur pon x! amboih.!lansung xpandangnya..sedeh ok! atleast jgn la nmpk sgt awk tu pandang wajah saja! masing2 ada pilihan..xsalah..cuma tlglah jgn bg kita yg xcantek neh terasa mcm xwujud kat situ..yeah..xsuma lelaki mcm tu..ada ja yg berkwn xksah rupa paras..cuma segelintir yg bersikap "pandang si cantek saja mcm dia tu hensem sgt" neh lah yang merosakkan nama lelaki..saya maseh percaya ramai lagi lelaki diluar sana yang percaya cantek wanita bkn hanya luarannya saja..tp dalaman jugak penting..penah jugak ada dgr ckp2 diluar..wanita yg xcantek saja selalu ungkapkan pentingnya kecantikan dalaman sbb luaran dah mmg xcantek..ahhahhaa~ terpulanglah..anda nak pilih pasangan..anda yang tentukan..cantek luaran xkan mampu bertahan selamanya..tp dalaman..insyaallah.. :) dan beruntunglah lelaki dan wanita yang dapat memiliki pasangan yang punya keduanya.. :D

No comments:

Post a Comment