Thursday 20 September 2012

hidup saya

berkarat blog..agak lma xupdate..xjenguk.. Alhamdulillah..hidup masih berpaksi dijln yg betul insyaallah.. cuaca di subang jaya saat neh mendung dan suram..seolah2 mengajak mata untuk rehat dari berkhidmat.. Allah atur segalanya sebaek..dan mmg yg terbaek untuk kita..

sebelom neh..entry seblom neh..H.A.T.I menjadi medan meluah rasa dek terluka kerana pertanyaan bertali arus mereka yg "concern"..tak sampai 2 hari kemudian..kwn call ckp skolah dia nak carik cikgu ganti..kali ini bertali arus rasa bersyukur tertutur dalam hati..xtahu bagaimana nak luahkan rasa bersyukur tu dan pada masa yang sama dlm hati berdoa semoga ayah izinkan dgn hati yg terbuka..sbb tempohnya cuma sampai cuti sekolah..cukup sekadar ingin menimba pengalaman..dan kesyukuran terus ku panjatkan pada Ilahi..ibu dan ayah izinkan..dan semoga dihati juga mereka izinkan..seikhlasnya..

sekarang..
aku sedang setia..seikhlas mungkin cuba mencurahkan malah pada masa yang sama cuba menambah ilmu didada..sekolah swasta..bnyk ragamnya..dihuni oleh anak2 mereka yang dikurniakan Allah nikmat kesenangan dari segi wang ringgit..sekali lagi..ku pohon hati agar kuat bertahan..hari neh dah masok hari ke 22..semoga perjalanan ku..dipermudahkan.. Amin~

p/s: terima kaseh..terima kaseh pada yang sudi baca dan jenguk blog neh.. :)

2 comments:

  1. best of luck ya! insyaAllah Allah akan permudahkan segala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks! ^_^ insyaallah semoga perjalanan hidup kita sama2 dipermudahkan.. Amin..

      Delete